5 Aralık 2016

YENİDEN BURDAYIM....:)

Merhabalar arkadaşlar....
uzun bir süredir nedense hiç bloğumla ilgilenemedim. aslında yaptığın o kadar el işleri olmasına rağmen bilgisayarın başına oturup ta resim yüklemek zor mu geldi bilemedim.
çocukların okula gidiyor olması hele ki sabahçı olmaları enerjimi bitiriyor sanırım. birde kızımın dersleri sınavları onlara yardımcı olmam ev yemek işleri derken zaman pek kalmıyor. eskisi kadar çok sık olarak olmasa da arada yeni yüklemeler yapmaya başlayacağım.
el işi yapmayı çok seviyorum. akşamları bir saatte olsa el işi yapmaktan çok memnunum stres atmamda yardımcı oluyor ve herkese öneriyorum. sizlerle paylaşmakta aslında çok keyifli sizlerle daha çok fikir alışverişinde bulunmak istiyorum.
bu blog üzerinden satışada başlamak istiyorum ama çokta yetenekli ve şanslı değilim satış konusunda sizlerinde fikirlerini bekliyorum yardımcı olursanız sevinirim. yakında eklediğim ürünler ve benzeri ürünler üzerinden şiparişlerle satış yapabilirim.
İĞNELİKLER
ÖRGÜ BERE-BOYUNLUK-ATKILAR
ÖRGÜ KOLALI SEPETLER 
MASA ÖRTÜLERİ RANIRLAR
ÖNLÜKLER
KEÇE KAPI SÜSLERİ
KEK POĞAÇA BÖREK SARMA TARZI ürünlerde de kocaeli körfez yakınlarında oturanlar için  yapılır
örnek veya isteğe göre elimden geldiğince sipariş alıp yapabilirim
bir kısım olarak bloğumda mevcut bir kısımda ilerleyen zamanlarda ekleyeceğim.
şimdiden fikir ve önerileriniz için teşekkürler....
yakın zamanda bu tür işler için açacağım instgram hesabımlada sizinle olacağım
Allah hepimizin yolunu işlerini açık etsin. umarım bende satış işlerinde başarılı olurum. çünkü dışarıda çalışmak için imkanım az çocuklardan dolayı boş oturmayı sevmediğim içinde evden yapmak istiyorum. 
hepinize iyi günler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder