19 Eylül 2014

                                        bugünde yeni elişleriyle burdayım
                                                      el nakışı 
                                                       boyama
      buzdolabı örtüsü el nakışı ile yapıldı 


 fiskos yada sehpa örtüsü boyama kursuna gittiğim dönemde yapmıştım


birtane daha boyama örtüm ister bohça ister bir yere örtü olarak kullanılabilir

  boyama kursuna gittiğim dönemin ilk başlarında yapabilirmiyim diyer çok endişeliydim ama ilerleyen zamanlarda gerçekten çok zevkli bir iş olduğunu anladım insanın el becerisini,hayal gücünü geliştiriyor bir okadarda kolaymış.ben elişleriyle uğraşmayı çok seviyorum.gerçi buaralar yapmasamda :(( ev işleri ve okul durumundan dolayı yakın zamanda başlayacağım benim için gerçek bir terapi.
 en son mefruşat kursuna başlamıştım oğluma hamileydim ama malesef 1 ay gidebildim oğlum rahat durmadı hastanede yatmak zorunda kaldım ama yinede öğrendiklerimi unutmamak için evde tekrarladım internetten yeni teknikler öğrendim şimdi ufakta olsa birşeyler yapabiliyorum ama bu tür işlerin teknikleri benim için sonsuz hergün yeni teknikler öğreniyorum.
daha önceleride bir çok kursada gittim orada yaptıklarımıda yavaş yavaş bloğuma ekleyeceğim.beni BLOG İZLEYİCİSİ ve GFC den takip ederseniz gerçekten çok sevinirim.
herkese şimdiden mulu hafta sonları...
benim için işler başlasın yarın kızımın doğum günü var ve hazırlıklarına başlamam gerek umarım herşey herkes için çok güzel olur.....

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder