6 Eylül 2014

  YASEMİN UZUNĞLUNUN ÇEKİLİŞİ VAR.......

 

Kumaş Çekilişi


                                          Çekiliş için 10 parçadan oluşan bir kumaş seti hazırladım. İçlerinde viskon ,deri,pamuklu bir çok kumaş çeşidi var.


Çiçek desenli  mavi kumaştan yakın zamanda kendime bir pantolon dikmiştim burada vardı. Likralı ,mevsimlik , pamuklu bir kumaş.Yanındaki siyah beyaz kumaşta aynı özelliklere sahip.Siyah beyaz olan 2 metre , çiçek desenli olan ise 1.5 metre kadar.


                              Beyaz deri 80 cm , mavi -beyaz leopar likralı ince 1.5 metre kadar.



Kırmızı matruşka desenli viskon az bir parça ama kız çocukları için değerlendirebilinir.Pembe olan likralı bir viskon büyük bir parça sadece aralarda küçük  kumaş hataları var. Kamuflaj desenli viskon baykumaştan gelmişti.Yaklaşık 1.5 metre kadar.

Leopar desenli deri görünümlü ince likralı kumaş  1 metre ,  yanındaki beyaz duck kumaş ise yine 1 metre kadar her ikisinden de çanta dikebilirsiniz.Alt tarafta yer alan siyah beyaz desenli jarse .Kumaşın eni biraz dar yazlık bir bluz dikebilir, astar olarak da değerlendirebilirsiniz.



Katılım koşulları yine çok kolay tek şartım blogumun izleyicisi ve gfc den de takipçim  olmanız ve bu çekiliş haberini en üstteki resimle beraber duyurmanız blogu olmayanlar ise herhangi bir sosyal paylaşım sitesinde yine çekilişimi duyurabilir , linkinide yine bu sayfaya bırakabilirler.Adsız yorumları kabul etmiyorum .Çekilişimi 30 eylül de   bitiriyorum ve sayfayı yorumlara kapatıyorum.Kargo masrafları tabiki  bana ait yalnız yurtdışına gönderemiyorum.
                                                                                                                  Herkese bol şans ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder