10 Şubat 2015

BİYE DİKİM DENEMELERİ 1 :)

nedendir bilmiyorum ama ben biyeyi çok düzgün dikemiyorum.mutlaka kaymalar oluyor dikişi düzgün olmuyor.iğneleyerek denedim, teğelleyerek denedim, mandalla tutturarak denedim  ama çokta başarılı olduğum söylenemezdi en son bir kez daha dikmeyi denedim sanki bu sefer daha düzgün oldu gibi :)
buarada nilgün hanıma da resimli anlatımı için gerçekten çok teşekkür ederim üşenmeyip tek tek resimleyerek anlattı.
nasıl olmuş nilgün hanım ?
ben bu işi öğreneceğim sanırım :)


3 yorum:

  1. Keşiften geliyorum :)(:
    bana da beklerimmm :)(:

    http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok düzgün.hatta benden iyi olmuş. gerçekten çok başarılı. Görünce zaten maşallah çektim. Çok düzgün dikmişsiniz. Bir de hafif dalgalanma saten biyelerde muhakkak oluyor. Koton biyelerde hiç olmaz. Tebrikler...

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler sizin kadar olamam ama kendimi idare edecek kadar dikmeye calisiyorum.birgun kursa gidebilirsem eger cok daha iyi olurum diye dusunuyorum

    YanıtlaSil