1 Kasım 2014

MİLFÖYDEN PRATİK PİZZA



MİLFÖYDEN PRATİK PİZZA
MALZEMELER
kiş sayısına göre milföy yaprağı
yeşil zeytin 
siyah zeytin
sucuk
domates
yeşil biber
kaşar peynir rendesi
SOSU İÇİN
1 yemek kaşığı salça
1 yemek kaşığı ketçap
1 çay kaşığı kekik
1 çay kaşığı pul biber
1 çay kaşığında az karabiber
sıvıyağ
YAPILIŞI
sos için olan bütün malzemeleri bir kasenin içinde iyice karıştır (sıvı yağ için ölçü vermedim hafif sürülecek kıvamda olacak kadar konulacak). milföyleri tepsiye dizip her yerine gelecek şekilde sostan sürüp üzerlerine ilk önce kaşar peyniri rendesi çekirdekleri alınmış ve küçüçük doğranmış domates biber zeytinler ve sucuk konulup en üstüne tekrar kaşar peyniri rendesi konulur(üstündeki kaşar peyniri az olacak) 200 derece fırında iyice pişir.üzerinde sos olduğu için kızarmışlığı çok belli olmuyor ben altı iyice kızardığı zaman çıkartıyorum.

buarada kızım ve oğlum pizzayı çok sevdikleri için mayalı hamurda çok zaman aldığından milföyleri tercih ediyorum özellikle sabah kahvaltılarında pratik oluyor çay demlenene kadar pişmiş oluyor :)
ayrıca sosu mayalı hamurdan yaparkende denemenizi tavsiye edebilirim çünkü orjinale yakın bir tariftir.pizza salonu olan bir akrabamdan almıştım sosun tarifini üzerine konulacaklarda damak zevkimize bağlı ekstra olarak değişebilir.ben mısır,mantar,kızmızı köz biberde koyuyorum. AFİYET OLSUN.

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder