19 Kasım 2014

MOTİFLİ YELEK ÖRNEKLERİ

motifli yelek örneklerini detaylarıyla resimlemeye çalıştım.
kulanışlı iki yelek örneği özellikle siyah yelek güzel bir bluzle çok şık duruyor.ben yelekleri çok seviyorum alışkanlıktanmıdır bilmiyorum ama kullanmadan duramıyorum.birazda üşüyen bir yapıya sahip olduğumdan sanırım.daha değişik örnekleride ilerleyen zamanlarda ekleyeceğim.
SİYAH MOTİFLİ YELEK

PEMBE MOTİFLİ YELEK

pembe motifli yelek örneği yapımıda çok kolay ve çok çabuk bitiyor bu yeleği bitirmem 1 hafta sürmedi.bedene göre etekten motifleri ekleyerek gidilirse daha kolay oluyor mesela benim bedenimde etek ucundaki ön ve arka birleşik olarak 10 motif ekli siz bedeninize göre ölçerek yaparsanız çok daha güzel olur.ayrıca renkleride zevkinize bağlı olarak yapılabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder