9 Mart 2015

EKİ BLUZDEN YENİYE :))))

yeni ve çok güzel geçmesini umduğumuz haftadan merhabalar...


dün pazar olmasına rağmen biz evdeydik bende yarımları, tamir edilecekleri toparladım ve bitirdim çok şükür. ilk önce eşimin kot pantolonunun fermuarı değişecekti onu değiştirdim her ne kadar kendimden umutlu başlamasam da yapabildim :) güzelde oldu doğrusu. daha sonra boyları çok uzun gelen badilerim ve bluzum vardı onları kısalttım ve en sonda resimlediğim bluzun kollarını çıkarttım. kolunun birini sanırım bir yere taktırmışım delinmiş yaklaşık 2 senedir öylece dolapta duruyordu çok sevdiğim içinde atamadım bir türlü bende dolap düzenleme sırasında çıkarttım ve dünde bitirdim. yazlık sıfır kollu bir bluzum oldu :) neyse lafı çok uzatmadan resimlere geçeyim :)))))



alttaki bluzde resim çekmek son anda aklıma geldi ve bir kolunu kesmiştim.yemek yaparken ve dikiş dikerken aşamalarını çekmeyi unutuyorum maalesef :)) kendimi işe çok kaptırıyorum sanırım .....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder