5 Mart 2015

TAÇ ASKILIĞI



merhabalar arkadaşlar 
bir süredir yapmayı düşündüğüm taç askılığını bugün yapabildim çok şükür. kızım taç takmayı çok seviyor 30 taneye yakın tacı olunca düzenlemek bir o kadar zor oluyor. pinterestte görmüştüm bu fikri, yalnız onlar grogen kurdeleyle yapmışlardı ben saten kurdele kullandım. yeni öğrendim ki grogen kurdelenin desenlileri de varmış bir daha ki sefer o kurdeleden alıp yapacağım. bu sefer denemelik oldu.saten kurdeleyi dikerken biraz büzülmeler oldu o yüzden çok düzgün olmadı. bir dahakine daha düzgün olur umarım :)))


 geniş olan kurdeleyi iki kat yapıyoruz bir katın üzerine ince kurdeleyi aralıklı olarak dikiyoruz (resimdeki gibi) daha sonra geniş kurdelenin kenarlarını dikip içine karton koyuyoruz ve askı kısmını ekleyip ağzını dikiyoruz.
bütün taçlarını askılığa koydum gerçekten çok güzel toparladı. sizlerede tavsiye edebilirim. hatta tek taç koymak için değil farklı amaçlarda da kullanılabilir.....

1 yorum:

  1. Çok şirin olmuş ellerine sağlık :) Takibe aldım, bana da beklerim..

    YanıtlaSil