14 Mart 2015

YENİ DİKTİĞİM ELBİSEM....



merhaba arkadaşlar dün akşam bitirdiğim bir elbise bu. elimde lacivert renkte dalgıç bir kumaş vardı kendime önce bir etek biçtim (onuda en kısa zamanda ekleyeceğim) baktım epey bir kumaşım var bir tanede elbise yapayım dedim akşam diktim bitirdim ama bir şeyler eksik gibi, çok sade oldu sanki. giydiğimde kötü durmuyor ama çok sade beline lastik mi diksem yoksa kemer mi taksam yada yakasına mı bir şey yapsam kararsız kaldım doğrusu :( resimde kolları da kötü çıktı dalgıç kumaş olduğu için biraz dik duruyor ama giyildiğinde hiç sıkıntı yok :) buarada kumaşımdan bir mini eteklik parça daha kaldı elbisede onuda değerlendirebilirim ama nasıl? sizlerin fikirlerini bekliyorum......   kararsızlık çok kötü :(((((




2 yorum:

  1. Bence yaka boyunca metal zincir dikebilirsin.... Elbiseye ilk baktığımda aklıma gelen...Sevgiler :)

    YanıtlaSil