7 Mart 2015

MAKROME BİLEKLİK YAPIMI



merhaba arkadaşlar 
dün öyle bir canım sıkıldı ne yapsam diye iplere bakarken makrome iplerini buldum. eskiden bu iplerle kapı süsleri saksı askılıkları yapılırdı ama onlar çok klasik kaldı maalesef  bende bileklik yapmaya karar verdim bir tane kızıma bir tane kendime yaptım bir tanede saç bandı olarak başladım. henüz bitirememiş olsam da resimlemek istedim bitirdiğimde bağlantı kısmına lastik dikeceğim. makrome ile yapılan çok şık takılar var. sadece düğüm atılarak yapılıyor değişik düğüm çeşitleri bir arada kullanılabiliyor. ayrıca makromeden çok güzel kemerlerde yapılabiliyor. ben aşamalarını resimlemeyi unuttum. bir işe başladığımda kendimi kaybediyorum diyebilirim o yüzden resim çekmek akılma bile gelmiyor :) ama internette bir çok sitede detaylı anlatımları var . yenilerini yaptıkça buradan sizlerle yine paylaşacağım. sizlerede fikir olsun.




 

6 yorum:

  1. Ne cici olmuş elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. kuzum ne güzel şeyler buluyorsun :)))Saç bandına özellikle bayıldım son halinide bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiden kursuna gitmiştim aslında bana göre çokta gerekli bir kurs değil ama unutmuşmuyum diye yaparken bunlar çıktı. ayrıca bloğuma ekledim canım bandı

      Sil